Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 13 april 2016

Vragen over de techniek

ik krijg regelmatig vragen over hoe ik mijn achtergrondjes maak...bij dezen nog een keer het youtube filmpje waaruit mijn kaartjes zijn voortgekomen, kijk en geniet!



ik doe het zelf inmiddels iets anders, Riikka kleurt met verf en stencils, ik kleur de achtergrond en gebruik gesso met de stencils (vooral ook omdat ik van wit hou, ik zal ook nog eens meer wit in de achtergrond doen en dan met kleurtjes sponsen)



 bijv. deze twee kaartjes maakte ik met deze verf

 wat rollen met de brayer



een stencil met bladmotief willekeurig wat sponsen met gesso



bij deze heb ik ook nog op verschillende plaatsen een tekststempel in de achtergrond gemaakt, ik snij hierna pas het vel in 6 of 9 stukjes


ik ben benieuwd hoe jullie kaartjes eruit zien met deze techniek!



1 opmerking:

  1. Bedankt voor de goede uitleg en het filmpje Hermien, dit ga ik zeker ook een keertje proberen!!!
    Je hartjes kaartjes zijn weer heel mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails